Mēs sakām, ka viss ģeniālais ir labi aizmirsts vecais, jo īsti jaunu ideju vairs nav. Sekss turpina pārdot, un maziņi zvēriņi joprojām mīkstina sirdis, kā pirms gadu desmitiem.
Marketing Shake ir festivāls, kas paredzēts mārketinga profesionāļiem, entuziastiem un interesentiem. Šogad mēs pievērsīsimies tam, kā izmantot vienkāršas un efektīvas stratēģijas, lai radītu ko jaunu un piesaistošu. Pievienojies prezentācijām, sarunām un meistarklasēm, kas atklās, kā pārveidot esošās idejas, piešķirot tām jaunu gaismu.
Lektori:
● “Lūsis, Pūce, Tauriņš vai Stirna?” Inta Priedola/ Latvija, Kantar lielo klientu direktore
● “Kā gūt panākumus sociālajos tīklos?” Aleksanders Morads / Zviedrija, Bright Mind Agency dibinātājs un izpilddirektors
● “Šautriņu mešana tumsā: kāpēc mārketinga kampaņas nav burvju pupiņas?” Diāna Butirina/ Latvija, Digitālā mārketinga aģentūras Reprise biznesa attīstības vadītāja
● “Stāstu tumšā puse” Gļebs Maļcevs/ Igaunija, Lifta runas koučs, Fundwise līdzdibinātājs
● “Neviens nezina, ko tas nozīmē, bet tas ir provokatīvi: MI rīki reālam darbam” Kristaps Cīrulis/ Latvija, Inovāciju firmas HELVE MI eksperts, radošais direktors
● “Elementāri, Filip Kotler, tas taču ir tikai mārketings!” Ģirts Polis/ Latvija, Mārketinga entuziasts, speciālists un mentors
● “Grafikas dizainers mākslīgā intelekta laikmetā” Marta Bula/ Latvija, Planktones.studio līdzdibinātāja un grafikas dizainere
● “Ko sēsi, to pļausi jeb Iekšējā komunikācija organizācijā” Ginta Gaumala, MBA, Mg. psych. / Latvija, Klīniskā psiholoģe, sertificēta mediatore un krīzes intervenču speciāliste
● “Visaptverošs mārketings: iespējas un izaicinājumi” Lucio Lamberti/ Itālija, Milānas Politehnikas Pārvaldības skolas mārketinga analīzes profesors, AXD laboratorijas un Metaversa mārketinga laboratorijas direktors
● “Mūsdienu MI taktikas, kas uzlabos tavas Google reklāmas” Nilss Rooimanss/ Nīderlande, Water Cooler Topics dibinātājs
● “Kāpēc pārmaiņas notiek lēni?” Elīna Fīrmane/ Latvija, Sertificēts integrālās attīstības koučs
● “Politiķu komunikācija sociālajos medijos. Ko no tās varam mācīties?” Kristīne Mennika/ Latvija, Bites korporatīvās komunikācijas vadītāja, kā arī valdes locekle Latvijas Asociācijā sabiedrisko attiecību profesionāļiem
Nepalaid garām šo unikālo iespēju gūt jaunas zināšanas un iedvesmu no vadošajiem nozares ekspertiem no visas Eiropas!