Latvijas Reklāmas asociācija (LRA), Clear Channel Latvia – Starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions oficiālais pārstāvis Latvijā un mediju aģentūra Mindshare Latvia aicina uz otro „Waking Up the Lion” (Pamodini lauvu sevī) pasākumu, kas 21. martā norisināsies kino Splendid Palace.
Pasākuma programmā:
- Jauno radošo talantu uzvarētāju paziņošana.
Uzvarētāju komanda jūnijā dosies uz Kannām, lai pārstāvētu Latviju 60. Starptautiskajā reklāmas festivālā Cannes Lions*, cīnoties par uzvaru Young Lions** konkursā.
- Runas un diskusijas par reklāmu – vai tā ir pārdošanas instruments vai māksla, mārketinga paradigmas maiņa.
- Pasaulē novērtētāko reklāmas klipu skate.
Šie un citi reklāmas nozares „virtuves” noslēpumi visiem, kas sevī sajūt potenciālu radošo lauvu!
*Cannes Lions ir pasaules lielākais starptautiskais radošuma festivāls – vērienīgākās komunikācijas jaunrades svinības. Šajā prestižajā radošo komunikāciju festivālā, nedēļas laikā tiek izvērtēti un parādīti vairāk kā 28, 000 darbu. Festivāls reizē ir arī vienīgā, patiesi globālā satikšanās vieta gan reklāmdevējiem, gan reklāmas un komunikācijas speciālistiem. Tajā piedalās vairāk nekā 9000 delegātu no 90 valstīm.
**Young lions ir talantu sacensības jaunajiem nozares profesionāļiem (vecumā līdz 28 gadiem), kas notiek starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions ietvaros. Šīs sacensības uzdevums ir 24 stundās slēgtā vidē radīt reklāmas risinājumu noteiktā kategorijā. Latvija šogad startēs CYBER jeb interaktīvajā kategorijā. Komandām no Latvijas 2008. un 2010. gadā izdevās iegūt pa bronzas Young Lions medaļai.